poniedziałek, 15 lutego 2016

Sowa! - Wracam na Bloggera?

Minęły długie cztery miesiące, zanim znowu palce zaczęły świerzbić, a mózg myśleć tylko o tym, jak bardzo tęsknię za pisaniem Dramione. Nie wiem dlaczego nastąpiła ta długa przerwa. Mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie. :)
A więc - wracam. Właśnie skończyłam czytać swoje rozdziały. Niestety z przykrością zobaczyłam, że cz. I rozdziału VI została usunięta z niewiadomego mi powodu. Może nie tyle skasowano ją, jednak znów jest to wersja robocza i zawiera tylko mój wstęp i parę pierwszych linijek... i nijak nie da się tego odzyskać. Jestem zrozpaczona faktem, że chyba będę musiała napisać ten rozdział od początku, a nie pamiętam z niego wiele. Mam więc nadzieję, że wybaczycie mi zmiany, które w nim nastąpią.
Publikację rozdziału przewiduję na jutro, czyli 16.02.15, godzinę 20:00, jak zawsze. Liczę na Waszą wyrozumiałość. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostań!

Proszę, jeśli przeczytałeś, nieważne - podobało Ci się czy nie, skomentuj! Zostaw po sobie jakikolwiek ślad, bo to moja jedyna motywacja! Z krytyką włącznie.