wtorek, 1 września 2015

Sowa!

Lumos! Dziś wysyłam do Was sowę z następującą informacją - z powodu rozpoczęcia się roku szkolnego rozdziały będą dodawane nie co tydzień, a co dwa tygodnie. Również rozdział, który miał być opublikowany dnia dzisiejszego pojawi się dopiero 8 września. Niestety jestem zmuszona to zrobić, ale moje rozdziały na pewno lepiej na tym wyjdą. Mam nadzieję, że zrozumiecie. :) Nox!
Pozdrawiam czytelników (których swoją drogą jest coraz więcej, co bardzo mnie cieszy!)
Leth.

2 komentarze:

  1. Spoko przynajmniej rozdziały będą dłuższe :))) <3
    ~Gina

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Award! :)
    Więcej szczegółów w zakładce "Liebster Award" na accio-love-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostań!

Proszę, jeśli przeczytałeś, nieważne - podobało Ci się czy nie, skomentuj! Zostaw po sobie jakikolwiek ślad, bo to moja jedyna motywacja! Z krytyką włącznie.